Betaling en verzending

📦 Verzendinfo – omdat we snappen dat je graag snel wilt uitpakken!

We snappen het helemaal: verzendkosten voelen soms als een vervelende drempel. Daarom helpen we je een handje en nemen we die kosten grotendeels voor onze rekening.
Een cadeautje van ons voor jou! 🎁

  • Bestel je voor €35,- of meer? Dan verzenden we gratis.

  • Bestel je voor minder dan €35,-? Dan vragen we een kleine bijdrage van €3,95 – of het nou een brievenbuspakketje is of een doos vol mini-moois.


🎀 Inpakken = feestelijk uitpakken!

We proberen van elke bestelling een feestje te maken. Daarom verpakken we je spulletjes met liefde in Maileg cadeaupapier en in onze mooie Maileg papieren zakjes.

Soms is het helaas niet mogelijk om elk artikel apart in te pakken – zeker bij grotere bestellingen – maar we zorgen altijd voor een verzorgde en feestelijke presentatie.

🎁 En als extraatje? Bij elke bestelling voegen we een klein cadeautje toe. Gewoon, omdat we dat leuk vinden.


🌱 Dozen met een tweede leven

Onze producten komen binnen in stevige dozen die nog makkelijk een ronde mee kunnen. En dat doen ze ook!
We hergebruiken verpakkingen zoveel mogelijk – minder verspilling, minder karton, en dus duurzamer. 💚


🚚 Wanneer wordt je bestelling verzonden?

Wij verzenden binnen 1–3 werkdagen na ontvangst van je betaling (tenzij anders vermeld bij het product).
We wachten tot alle items klaar zijn, dus we verzenden niet in delen.
Wel zo overzichtelijk – voor jou én voor ons.

💳 Betaal je via iDEAL of PayPal? Dan komt je betaling direct binnen.
🏦 Vooraf overmaken? Dan kan het 1 werkdag duren voordat we je betaling ontvangen.


⏱️ Spoedje?

Heb je je bestelling snel nodig?
Stuur ons een mailtje! We kijken graag met je mee of we het op tijd bij jou (of de jarige) krijgen.


🏡 Levering op een ander adres

Wil je je bestelling op een ander adres laten bezorgen? Bijvoorbeeld als verrassing voor iemand anders of op je werk?
Dat kan natuurlijk! Je kunt tijdens het afrekenen een alternatief afleveradres invullen.


🎉 Feestdagen & zondag = geen postdag

Op zon- en feestdagen nemen we zelf ook even pauze.
Bestellingen worden dan de volgende werkdag verwerkt en verzonden.

Skattich is op vakantie van 25 juli t/m 17 augustus.
Bestellingen die vóór 25 juli geplaatst én betaald zijn, worden nog verzonden (mits er geen extra levertijd op het product zit).

Tijdens de vakantie kun je gewoon bestellen –
alle bestellingen worden vanaf 18 augustus weer verzonden. 💌

Verloop van de verzending

Op het moment dat we het pakket versturen, ontvang je een verzendmail met een track & trace code. Hiermee kun je online de verzendstatus volgen (deze link werkt meestal op werkdagen na 21.00 uur).
De bezorger van PostNL komt de volgende dag (m.u.v. zondag) op het opgegeven adres langs om het pakket af te leveren. Op de dag van bezorging ontvang je ’s morgens een mail van PostNL om je te informeren over het tijdvak (van 1 tot 3 uur) van de bezorging.

Wanneer je bij de eerste bezorgpoging van een pakket niet thuis bent, ontvang je een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop.
Met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je het pakket de tweede keer wilt laten bezorgen.
Als je geen keuze maakt, of kiest voor aflevering thuis op een andere dag, en je bent ook deze keer niet thuis, dan ontvang je een bericht om je brief of pakket bij een Postkantoor in de buurt op te halen. Heb je vragen over de bezorging van je pakket? Bekijk de meest gestelde vragen over het bezorgen van pakketten door PostNL op www.postnl.nl.