Betaling en verzending

Betaling

We weten dat verzendkosten vaak een drempel kunnen zijn en daarom nemen wij deze kosten (voor een deel) voor onze rekening.

Bestelling boven € 25,- is gratis verzenden

Bestelling onder € 25,- is een bijdrage van €2,95 voor verzenden (ongeacht brievenbuspost of pakketpost)

Verzenden

Skattich is een online shop waar twee personen achter zitten. Zaken zoals het mooi inpakken en verzenden van bestellingen, maar ook de inkoop, het bedenken en maken van de handgemaakte producten, het schrijven van blogposts en het maken van productfoto’s wordt gedaan door één van ons, namelijk door Carolien. Naast Skattich hebben wij beide ook nog een baan buitenshuis. Dit alles betekent dat de bestellingen meestal niet dezelfde of volgende dag verzonden kunnen worden.

– Over het algemeen verzenden wij de bestellingen op maandag en donderdag-

Bestellingen die geplaatst (en betaald) worden op woensdagmiddag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondagochtend zullen meestal op maandag verzonden worden.
Bestellingen die geplaatst (en betaald) worden op zondagmiddag, maandag, dinsdag en woensdagochtend zullen meestal op donderdag verzonden worden.

! 02-09-2017: Door de vakantiestop en drukte is er momenteel leveringsachterstand van 5 tot 7 werkdagen en zijn een aantal producten niet op voorraad. Bij een aantal producten staat een levertijd vermeld en de voorraad zal binnenkort aangevuld worden.

Wij hebben alle producten, uitgezonderd de handgemaakte, op voorraad. Dit staat bij de handgemaakte producten aangegeven en wanneer er gekozen is voor ‘beschikbaar via nabestelling’ zal het zo’n drie dagen extra kosten. In de praktijk komt het er dan op neer dat de bestelling de eerst komende verzenddag overslaat en bij de volgende verzonden wordt. Dus dan geldt bijvoorbeeld op zaterdag besteld is op donderdag verzonden en bijvoorbeeld op maandag besteld is de volgende maandag verzonden.

Betalingen via Ideal en Paypal worden direct ontvangen. Bij betalingen via ‘vooraf overmaken’ kan het 1 werkdag duren voordat de betaling binnen is. Houd hier wel rekening mee.

Mocht je nou een spoed bestelling hebben, stuur even een mailtje en we zullen proberen je zo snel mogelijk te helpen.

Je bestelling wordt aangeboden door PostNL.

Levering van pakketpost op een ander adres

Wil je liever je bestelling op een ander adres af laten leveren, bijvoorbeeld op het adres van de jarige of op je werk? Dat kan uiteraard ook. Je kunt tijdens het afrekenproces het afleveradres aangeven.

Verzending op feestdagen

Wij verzenden op zon- en feestdagen geen bestellingen. Je bestelling versturen we de eerstvolgende werkdag.

Verloop van de verzending

Op het moment dat we het pakket versturen, ontvang je een verzendmail met een track & trace code. Hiermee kun je online de verzendstatus volgen (deze link werkt meestal op werkdagen na 21.00 uur).
De bezorger van PostNL komt de volgende dag (m.u.v. zondag) op het opgegeven adres langs om het pakket af te leveren. Op de dag van bezorging ontvang je ‘s morgens een mail van PostNL om je te informeren over het tijdvak (van 1 tot 3 uur) van de bezorging.

Wanneer je bij de eerste bezorgpoging van een pakket niet thuis bent, ontvang je een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop.
Met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je het pakket de tweede keer wilt laten bezorgen.
Als je geen keuze maakt, of kiest voor aflevering thuis op een andere dag, en je bent ook deze keer niet thuis, dan ontvang je een bericht om je brief of pakket bij een Postkantoor in de buurt op te halen. Heb je vragen over de bezorging van je pakket? Bekijk de meest gestelde vragen over het bezorgen van pakketten door PostNL op www.postnl.nl.