Betaling en verzending

We weten dat verzendkosten vaak een drempel kunnen zijn en daarom nemen wij deze kosten (voor een groot deel) voor onze rekening. Cadeautje van ons 🙂

Bestelling boven € 35,- is gratis verzenden

Bestelling onder € 35,- is een bijdrage van €3,95 voor verzenden (ongeacht brievenbuspost of pakketpost)

Inpakservice

Alles inpakken is niet altijd mogelijk, maar we proberen van elke bestelling een feestje te maken. Ook zit er vaak een klein cadeautje bij je bestelling 🙂

Verzenddagen

Verzenden vindt plaats binnen 2-4 werkdagen na ontvangen van de betaling, tenzij het anders staat aangegeven bij het product. Het pakket wordt verzonden zodra alle bestelde producten klaar zijn, wij verzenden niet in delen.

Kerstcadeautjes? Momenteel wordt je bestelling binnen twee werkdagen verzonden!

Betalingen via Ideal en Paypal worden direct ontvangen. Bij betalingen via ‘vooraf overmaken’ kan het 1 werkdag duren voordat de betaling binnen is. Houd hier wel rekening mee.

Spoed?

Mocht je nou een spoed bestelling hebben, stuur even een mailtje en we zullen proberen je zo snel mogelijk te helpen.

Levering van pakketpost op een ander adres

Je bestelling wordt aangeboden door PostNL. Wil je liever je bestelling op een ander adres af laten leveren, bijvoorbeeld op het adres van de jarige of op je werk? Dat kan uiteraard ook. Je kunt tijdens het afrekenproces het afleveradres aangeven.

Verzending op feestdagen

Wij verzenden op zon- en feestdagen geen bestellingen.

Verloop van de verzending

Op het moment dat we het pakket versturen, ontvang je een verzendmail met een track & trace code. Hiermee kun je online de verzendstatus volgen (deze link werkt meestal op werkdagen na 21.00 uur).
De bezorger van PostNL komt de volgende dag (m.u.v. zondag) op het opgegeven adres langs om het pakket af te leveren. Op de dag van bezorging ontvang je ‘s morgens een mail van PostNL om je te informeren over het tijdvak (van 1 tot 3 uur) van de bezorging.

Wanneer je bij de eerste bezorgpoging van een pakket niet thuis bent, ontvang je een bericht van de bezorger met een niet-thuiscode erop.
Met deze code kun je dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar je het pakket de tweede keer wilt laten bezorgen.
Als je geen keuze maakt, of kiest voor aflevering thuis op een andere dag, en je bent ook deze keer niet thuis, dan ontvang je een bericht om je brief of pakket bij een Postkantoor in de buurt op te halen. Heb je vragen over de bezorging van je pakket? Bekijk de meest gestelde vragen over het bezorgen van pakketten door PostNL op www.postnl.nl.